Werkwijze

De cursus start met een intakegesprek. In dit gesprek kunt u uw wensen duidelijk maken. Wij gaan vervolgens op zoek naar een docent die bij u past. Daarna nemen we contact met u op. Uw docent kiest speciaal voor u een leermethode en stelt samen met u een lesplan op.

Proefles

Voor u aan de eerste les begint, krijgt u een gratis proefles (bij de eerste twaalf lessen). Brengt u een nieuwe cursist aan? Dan krijgt u één gratis les extra.

Tarieven

Thuis in Taal geeft Nederlands in series van twaalf lessen. De lessen duren een uur of anderhalf uur. Het standaardtarief is € 8,- per uur, exclusief lesmateriaal maar inclusief adminstratie- en kopieerkosten. U kunt eventueel meerdere lessen per week volgen. Het cursusgeld betaalt u altijd vooruit. Per jaar kunt u drie series van twaalf lessen volgen.

Nederlands individueel

1 uur per week 1e serie van twaalf lessen € 104,- (*)
1½ uur per week 1e serie van twaalf lessen € 152,- (*)
2 uur per week 1e serie van twaalf lessen € 200,- (*)

* Dit zijn minimum bedragen. Omdat taalontwikkeling voor iedereen beschikbaar moet zijn, houden wij de tarieven voor cursisten met een beperkt inkomen laag. Voor cursisten met hogere inkomens kunnen na overleg afwijkende tarieven gelden.

Engels individueel

1½ uur per week 1e serie van twintig lessen € 360,- (*)

U kunt zich aanmelden door ons te e-mailen, maar u kunt ons ook bellen.

maandag t/m vrijdag
van 11:00 tot 14:30

Juist omdat wij privéles geven, zijn wij niet gebonden aan de schoolperiodes, die van september tot en met juni lopen.

Intakegesprek

Na aanmelding volgt altijd eerst een intakegesprek. In dit gesprek kunt u uw wensen duidelijk maken. Wat wilt u leren? Wij kunnen dan een beeld krijgen van uw niveau en uw achtergrond. Wij gaan op zoek naar een docent die het beste bij u past. Zodra we die gevonden hebben, nemen we contact met u op. Deze docent zal dan ook speciaal voor u een leermethode kiezen en een lesplan samenstellen.